Verzenden

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Afhankelijk van de grootte, hoeveelheid en lengte van uw order bedragen de verzendkosten € 20, € 40, € 60 of € 80 incl. btw. In uw winkelmand wordt het bij uw order behorende bedrag getoond. Op offertes per telefoon of mail, worden deze kosten ook vermeld.

Wat gebeurt er als (een deel van) mijn bestelling niet op voorraad is?
De shopmodellen deurlijsten/raamlijsten/neuten/en beccus vloerplinten zijn op voorraad en kunnen we doorgaans binnen 4 werkdagen bezorgen.
Mocht (een deel van) uw bestelling onverhoopt niet op voorraad zijn, dan is de keus aan u. We sturen het gedeelte dat we uit voorraad kunnen leveren binnen 4 werkdagen, en leveren enkele dagen later, de resterende producten, tegen extra verzendkosten. Of we leveren uw gehele bestelling, enkele dagen later, zonder extra verzendkosten . Alles wordt met u overlegd.

Kan ik zien wanneer mijn bestelling bezorgd wordt?
Uw bestelling wordt aangemeld bij onze transporteur zodra deze gereed is voor verzending. U wordt hiervan op datzelfde moment  op de hoogte gebracht, daarna ontvangt u een bericht met de exacte leverdag.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Dan wordt de order weer mee terug genomen naar Kampen en wordt in overleg met u een nieuwe afspraak ingepland. Het opnieuw versturen brengt opnieuw verzendkosten met zich mee. Wanneer wij of de transporteur tijdig op de hoogte zijn gebracht van uw afwezigheid en u een veilig en droog alternatief afleveradres heeft aangeleverd, kan daar uiteraard geleverd worden .

Kan ik zelf kiezen waar mijn bestelling bezorgd wordt?
Ja, in de webshop of per mail kunt u twee adressen opgeven. Een afleveradres en een factuuradres.

Hoe kan ik retourneren?
Retourneren kan in sommige gevallen binnen 14 dagen na levering , maar alleen indien u schriftelijk overeenstemming hierover heeft bereikt met onze klantenservice.
Maatwerk en onbehandeld hout kan niet geretourneerd worden.

Wat zijn de kosten van retourneren?  
Deze zijn gelijk aan de bezorgkosten.

Hoe dien ik een klacht in?
Door een mail te sturen aan onze klantenservice.